Games Workshop Evenimente Parteneri Comunitate Locatii {LANG_CONTACT}
Games Workshop

Vechi 27 martie 2009, 09:02
Calotoiu Alexandru Calotoiu Alexandru e offline
2

Data inscrierii: aprilie 2008
Posturi: 68
Implicit Orc armylist

Ceea ce am aici, cu tot cu echipament ajunge la 1000 de puncte... intrebarea ar fi ca sa fie si cat de cat jucabila ar trebui sa adaug saman, black orc, warmachines ?
Incet incet o sa iau de toate dar as fi preferat sa stiu o ordine care sa nu fie Fail.
Lumea prin Aachen nu este foarte darnica cu sfaturi( cred ca are de-a face cu faptul ca cei mai multi sunt studenti din tari dubioase si nu prea stiu nici engleza nici germana)

orc big boss+ boar
orc big boss

core
2 * 20 NG + 3 fanatic
23 orc boyz
10 forest goblin spider rider

elite
orc boar chariot
Reply With Quote
Vechi 27 martie 2009, 11:13
Durin's Avatar
Durin Durin e offline
Dwarf

Data inscrierii: ianuarie 2008
Posturi: 476
Dude, esti din Bucuresti? ca daca e, vino pe la magazin si testam lista aia. Cea mai buna metoda sa te hotarasti asupra unei liste este sa o testezi sa vezi cum iti convine. Toata lumea poate sa iti dea sfaturi insa cel mai bine iti faci o lista care sa se potriveasca stilului tau de joc. Eu nu prea stiu sa dau sfaturi la orci, dar parerea mea e ca ai nevoie de niste black orcs in care sa stea big boss-ul ala. Si fanatici sa iei in fiecare unitate de NG. In rest, take care!
Reply With Quote
Vechi 27 martie 2009, 12:49
Commisar Jack's Avatar
Commisar Jack Commisar Jack e offline
Patriotic Nigra

Data inscrierii: aprilie 2007
Posturi: 1,263
Trimite mesaj via Yahoo la Commisar Jack
Implicit

Daca zice ca e in Aachen e cam clar.

Alex, o lista buna de Orcs and Goblins pt 1000 pts poate varia in functie de cateva dorinte etc.